AC feilmeldinger - Vanlig når det oppstår feil knyttet til debitor-/kreditorkontoer.
Årsaker:
- Feil kontonummer eller KID i betaling
- Feil IBAN i betaling
Løsning:
- Sjekk at kontonummer, KID og IBAN er korrekt
- Sender av betalingen bør tilpasse interne prosesser for utførelse av SCT-instruksjoner for å unngå valg av feil IBAN.
- Vær ekstra oppmerksom når du velger/legger inn IBAN ved utførelse av en SCT-transaksjon.
Om du er sikker på at betalingene har riktige kontonumre, IBAN og KID nummer, kan du prøve å sende betalingen på nytt. Dersom du fortsatt opplever feilmeldingen, ta kontakt med vår kundesupport på support@aritma.com. Inkluder følgende informasjon om betaling som ble avvist:
- Selskap (Navn og organisasjonsnummer)
- Avsender kontonummer
- Beløp
- Dato
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen