AC feilmeldinger- Vanlig når det oppstår feil knyttet til debitor-/kreditorkontoer.
Årsaker:
- Kontonummeret du sender til eksisterer ikke lengre/endret
Løsning:
- Sjekk at kontonummer er korrekt
- Send betaling til nytt kontonummer
Om du er sikker på at betalingene blir sendt til et kontonummer som er gyldig, kan du prøve å sende betalingen på nytt. Dersom du fortsatt opplever feilmeldingen, ta kontakt med vår kundesupport på support@aritma.com. Inkluder følgende informasjon om betaling som ble avvist:
- Selskap (Navn og organisasjonsnummer)
- Avsender kontonummer
- Beløp
- Dato
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen