AC feilmeldinger- Vanlig når det oppstår feil knyttet til debitor-/kreditorkontoer.
Årsaker:
- Mottakeren har endret og/eller stengt kontoen sin siden forrige gang du gjennomførte en SCT-transaksjon til denne mottakeren.
Løsning:
- Kontakt mottaker av betalingen angående kontonummeret du skal sende betaling til
Om du har kontaktet mottaker og de mener kontoen du prøver å sende betaling til er gyldig, ta kontakt med vår kundesupport på support@aritma.com. Inkluder følgende informasjon om betaling som ble avvist:
- Selskap (Navn og organisasjonsnummer)
- Avsender kontonummer
- Beløp
- Dato
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen