AC09 - Kontovaluta er ugyldig/mangler

Endret Thu, 18 Apr 2024 ved 08:38 AM

AC feilmelding - Vanlig når det oppstår feil knyttet til debitor- og kreditorkontoer


Årsaker:

  • Valuta registrert på din konto samsvarer ikke med valuta i betalingen.
  • Valuta er ikke registrert på din konto.


Løsning:

  • Sjekk om kontovaluta er korrekt
    1. Gå til Pay Portalen (https://pay.zdata.no/). Velg "Settings" og deretter "Accounts"
    2. Klikk på kontonummer det gjelder. Endre valuta under "Currency" om nødvendig. Trykk "Save".


Om du er sikker på at din konto har korrekt valuta, og du fortsatt får feilmeldingen, ta kontakt med vår kundesupport på support@aritma.com. Inkluder følgende informasjon om betaling som ble avvist:


  • Selskap (Navn og organisasjonsnummer)
  • Avsender kontonummer
  • Beløp
  • Dato

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen