AC10 - Debitor konto er for øyeblikket ugyldig/ mangler

Endret Thu, 18 Apr ved 8:38 AM

AC feilmelding - Vanlig når det oppstår feil knyttet til debitor- og kreditorkontoer


Årsaker:

  • Kontovaluta i betaling stemmer ikke overens med kontovaluta i banken 
  • Betalingen mangler IBAN 


Løsning:

  • Sjekk om valuta i betalingen stemmer med valuta i banken
  • Sjekk om betalingen har korrekt IBAN 


Om du er sikker på at valuta er korrekt i betalingen og banken, og at betalingen har riktig IBAN, kan du sende betalingen på nytt. Om du fortsatt får feilmelding, ta kontakt med vår kundesupport på support@aritma.com. Inkluder følgende informasjon om betaling som ble avvist:


  • Selskap (Navn og organisasjonsnummer)
  • Avsender kontonummer
  • Beløp
  • Dato


Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene
CAPTCHA-verifisering er obligatorisk.

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen