AC feilmelding - Vanlig når det oppstår feil knyttet til debitor- og kreditorkontoer
Årsaker:
- Kontovaluta i betaling stemmer ikke overens med kontovaluta i banken
- Betalingen mangler IBAN
Løsning:
- Sjekk om valuta i betalingen stemmer med valuta i banken
- Sjekk om betalingen har korrekt IBAN
Om du er sikker på at valuta er korrekt i betalingen og banken, og at betalingen har riktig IBAN, kan du sende betalingen på nytt. Om du fortsatt får feilmelding, ta kontakt med vår kundesupport på support@aritma.com. Inkluder følgende informasjon om betaling som ble avvist:
- Selskap (Navn og organisasjonsnummer)
- Avsender kontonummer
- Beløp
- Dato
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen