Valgt klient er ikke registrert på lisensen.

Endret Mon, 11 Sep 2023 ved 12:37 PM


Ved lisensmelding:


Årsak: Denne meldingen kan dukke opp dersom en kunde har flere klienter registrert i klientoppsettet, enn de har av klienter på lisensen. 

Fiks: Kunde vil trenge Aritma Pay versjon 6.1.0 eller nyere.

Gjør følgende for å komme forbi lisensmeldingen:

  • Åpne Aritma Pay fra Bankpartner -> Oppsett.

  • Gå til Oppsett -> Klientoppsett, og slett klientene som ikke er i bruk.

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen