Valgt klient er ikke registrert på lisensen.

Endret Tue, 28 Nov, 2023 ved 12:03 PM


Ved lisensmelding:


Årsak: 
Denne meldingen kan dukke opp dersom en kunde har flere klienter registrert i klientoppsettet, enn de har av klienter på lisensen. 

Dersom kunde trenger flere aktive klienter, så må lisensen utvides. 

Sjekk av registrerte klienter: 
  • Åpne Aritma Pay fra Bankpartner -> Oppsett.

  • Gå til Oppsett -> Klientoppsett, og slett klientene som ikke er i bruk.

    Dersom flere klienter er i bruk enn det er registret på lisensen, må lisensen utvides.
    Dette kan bestilles via [email protected].

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene
CAPTCHA-verifisering er obligatorisk.

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen