Årsaker:
- Brukeren som godkjente betalingen har ikke rettigheter på kontonummeret i banken
- Dersom du nylig har aktivert Regnskapsgodkjente betalinger (RgB), kan det hende at du mangler rettigheter til å godkjenne betalingen fra kontoen.
Løsning:
- Sjekk om du har de riktige brukerrettighetene.
- Kontakt banken din og spør om tilgangrettighetene til kontoen du vil sende betaling fra.
Om du er usikker på om du har rettigheter til å godkjenne betalinger fra kontoen, kan du også ta kontakt med vår kundesupport på support@aritma.com. Inkluder følgende informasjon om betaling som ble avvist:
- Selskap (Navn og organisasjonsnummer)
- Avsender kontonummer
- Beløp
- Dato
- Om dere ønsker at brukeren som sender betalingen også skal ha rettigheter til å godkjenne betalinger
- Brukere som skal ha tilgang til å godkjenne betaling (Navn, epost, telefornummer)
Vi vil da undersøke hvorfor betalingen ble avvist, og eventuelt kontakte banken din.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen