FF feilmeldinger- Dette er vanlig når det oppstår feil knyttet til filformat, syntaksfeil og annen manglende informasjon.
Årsaker:
- Feil innhold i filen (for eksempel feil IBAN eller divisjon)
- Feil oppsett av avtale hos Aritma eller Bank
- Andre årsaker
Løsning:
- Sjekk at innholdet i betalinger er riktig
Om du er sikker på at betalingene har riktig innhold, kan du prøve å sende betalingen på nytt. Dersom du fortsatt opplever feilmeldingen, ta kontakt med vår kundesupport på support@aritma.com. Inkluder følgende informasjon om betaling som ble avvist:
- Selskap (Navn og organisasjonsnummer)
- Avsender kontonummer
- Beløp
- Dato
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen