AM feilmelding - Vanlig når det oppstår feil knyttet til beløp i filen og tilgjengelige beløp i banken.
Årsaker:
- Beløpet i betalingen overstiger tillatt maksbeløp.
Løsning:
- Forhør deg med mottaker av betaling og/eller banken din om det foreligger en maksgrense på beløp som er tillatt å sende mellom kontoene.
Om verken du, mottaker eller bank er kjent med noen grense på tillatt beløp, ta kontakt med vår kundesupport på support@aritma.com. Inkluder følgende informasjon om betaling som ble avvist:
- Selskap (Navn og organisasjonsnummer)
- Avsender kontonummer
- Beløp
- Dato
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen